Search This Blog

Search This Blog

Saturday, January 3, 2015

Vörös Cicus, akit nyugodtan a gyerek közelébe engedhetsz

Bogi baba elmúlt 3 hónapos, nemsokára átfordul, ezért itt az ideje a játszószőnyegnek!
Kutakodtam az anyagaim között és még akadt bébiplüss, amiből alkottam ezt a cicás játszószőnyeget.

Mérete kb. 100x70 cm

kis kancsal cicuskám

Az alja világos barna polár anyag, felső része bébiplüss és pöttyös minky.
Jól megtömtem vatelinnel, hogy picurka ne fázzon fel.
A cicus feje és karjait tépőzárral lehet a testéhez rögzíteni, így ha mosásra kerül a sor, szétszedhető.


 
Halacska
 A halacska többféle anyag kombinálásával készült, így izgalmasabb a tapogatás. Belsejét hungarocell golyókkal töltöttem meg (természetesen dupla a belseje, ha esetleg a külső részt baleset érné, akkor sem jut a gyerkőchöz a golyócska). Az uszonyokba csörgős zacskó darab került. Egy gumi szalag segítségével horgássza kis Cirmi a halacskát. Gumi végén tépőzár van, így lehet a mancshoz rögzíteni.


Egérke
A kis egérke farkincájába gumit tettem, aminek a végén szintén tépőzár van, így a másik mancshoz rögzíthető. Egérke pocakján lévő nagy zseb egy szelet sajtot rejteget.




No comments:

Post a Comment