Search This Blog

Search This Blog

Tuesday, June 4, 2013

Kedves Olvasó!
Beállok én is a blogot írók társaságába! Kamasz koromban próbálkoztam napló írással, de nem volt hosszú életű, remélem most kitartóbb leszek!
Igyekszek megosztani veletek mindent, ami a kezem alól kerül ki.
Édesanyám varrónő, Édesapám festőművész, így én a varrodában és a műteremben nőttem fel.
Mostanában újra foglalkoztat a varrás, főleg gyerkőceimnek alkotok, majd igyekszem régebbi munkáimat is dokumentálni.

Ami mostanában a legjobban foglalkoztat az a mosható pelusozás. Mikor a fiamat vártam megfordult a fejemben ez az alternatíva, de aztán nem mélyültem el a témában. Majd jött a húgi, úgy döntöttem nála már mosható pelusokat használok. Nagyon sokat köszönhetek Mázsa Vikinek (rá még sokat fogok hivatkozni), Ő segített a megfelelő anyagok beszerzésében és megosztotta tapasztalatait. Ezer éve nem volt kötőtű a kezemben, de Viki munkáit látva kedvet kaptam hozzá ismét, így készült pár apróság a lánykámnak.
Viki is egy igazi "polihisztor" anyuka: zenetanár, varr, köt, fon, szappant készít és két gyereket nevel!
Egyszer kérdezte, mikor készítek én is szappant, mondtam "na azt biztos nem", meghagyom neki. Túl macerásnak tűnt. De bevallom ezt is kipróbáltam. Vikitől kapott olívás szappan olyan fantasztikus volt,hogy úgy döntöttem ezentúl azt használom. Így, az én konyhám is gyakran átalakul "boszorkánykonyhává", ahol mindenféle szappant, kencét kutyulok!

Mosható pelus varrása és használata magával vonja a környezettudatos mosást, majd elgondolkodik az ember lánya a háztartásban lévő a tisztítószereken, mi mindent is tesznek bele, hát kutyultam magamnak ökot. Aztán ha már ez sikerült, miért  kenek magamra és gyerekeimre mérget, ha azt is megcsinálhatom magam, így azt is kipróbáltam.

Ezentúl minden alkotásomról beszámolok itt, hátha másnak is megtetszik és megpróbálkozik az elkészítésével!



1 comment: