Search This Blog

Search This Blog

Tuesday, June 4, 2013

Mosható pelusok - Emese pelusai

Miután megszületett Emese, jó darabig hanyagoltam a varrást, de azért készült neki új pelus, igaz már majdnem 2 hónapos volt mire elkezdtük őket használni. Azóta nem vettem eldobhatót (már fél éves a nagylány)
 egyméretes zsebes AIO
 belül szárazontartó anyaggal
 Egyméretes pelus külső


 Gyapjú pelus külső. Egy gyapjú férfi pulcsiból készült ez a patentos külső és egy kisnadrág fazonú.


 Kötöttem gyapjú külsőt, mivel nem vagyok valami gyors kötő, mire kész lett kinőtte, így maradok a varrot gyapjú pelusnál!:)
 pelus külső (egyméretes)

 Nagyon tetszett a gDiaper fazonja, addig kutakodtam a neten még megalkottam Emesének. ez a prototípus, nyáron azt hiszem ezt fogjuk gyakrabban használni!
 belül a Pul "kagyló", ami megakadályozza a szivárgást




No comments:

Post a Comment